دانلود Knots 3D v2.9.0 - نرم افزار اندروید آموزش سه بعدی انواع گره ها
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

 دانلود Knots 3D v2.9.0 - نرم افزار اندروید آموزش سه بعدی انواع گره ها

نرم افزار Knots 3D یکی از نرم افزار های آموزشی است و بدونه شک هرکسی به آن نیاز دارد. در این نرم افزار انواع گره ها آموزش داده می شود، گره هایی مانند گره کوهنوردی،ماهیگیری و.... . آموزش ها در محیطی سه بعدی انجام می شود و شما می توانید از تمام زوایا از آموزش گره استفاده نمایید. آموزش ها به صورت مرحله ای است و شما می توانید مراحلی را که درست یادنگرفته اید به صورت دستی جابه جا کنید. 
در زدن بعضی گره ها ظرافت خاصی نیاز دارد شما می توانید با قابلیت بزرگنمایی به دقت یادگیری خود در مراحل بیفزایید. در این نرم افزار 80 نوع گره مختلف به صورت مرحله ای و طبقه بندی شده طراحی شده است. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 و بالاتر طراحی وآماده شده است.

 

 

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.





نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 1391
بازدید کل : 58623
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1